شرکت خدمات نظافتی سپهر تیراژه بکتاش

مقالات اخیر

شماره های تماس ما

نظافت منزل منطقه 18

نظافت منزل منطقه 18

داشتن یک برنامه زمان بندی و تمیز کردن مرتب می تواند به نظافت منزل منطقه 18 شما یا نظافت منزل منطقه 17 تمرکزی که شایسته آن است بدهد، در حالی که ذهن شما را تحت کنترل نگه می دارد. اگر از سایر قسمت های خانه خود غافل هستید، تمیز کردن یک فضا بارها و بارها معنایی ندارد.

بهتر است این کار با دقت را شرکت های نظافت منزل منطقه 18 بسپارید تا با اعزام افراد کاملا حرفه ایی و با مهارت به منزل شما کار نظافت منزل شما را با بهترین شکل و وسایل نظافتی انجام بدهند تا رضایت شما را از نتیجه کارشان کسب کنند.

آیا از تمیز کردن خانه خود خسته شده اید؟ آیا از بازگشت به خانه در یک خانه کثیف پس از یک روز کاری طولانی متنفرید؟ اگر چنین است، ممکن است وقت آن رسیده که یک نظافتچی حرفه ای استخدام کنید. نظافتچی ها می توانند تمام نظافت های سنگین را انجام دهند که اکثر مردم وقت ندارند.

 

نظافت منزل منطقه 18

 سرویس های نظافت منزل منطقه 18 شامل چه خدماتی است؟

اما نظافتچی ها چه خدماتی ارائه می دهند؟ بیایید برخی از رایج ترین گزینه های خدمات نظافت منزل منطقه 18 را تجزیه و تحلیل کنیم.

خدمات نظافت منزل منطقه 18 به صورت عمیق

تمیز کردن عمیق به شدت بر روی قسمت های حمام و آشپزخانه تمرکز دارد. این نوع نظافت با نظافت های معمولی خانه متفاوت است زیرا تمیزکننده خانه بر خلاص شدن از شر کثیفی و کثیفی در مکان های صعب العبور مانند زیر سینک ها، پشت قفسه های کتاب یا داخل کابینت ها تمرکز دارد.

بخش بزرگی از تمیز کردن عمیق شامل خلاص شدن از شر تمام کثیفی‌هایی است که در شکاف‌ها، کابینت‌های آشپزخانه و زیر وسایل آشپزخانه پنهان کرده‌اید. اگر یک نظافت منزل منطقه 18 عمیق را برنامه ریزی می کنید، ممکن است انتظار داشته باشید که ارائه دهنده خدمات موارد زیر را ارائه دهد:

گردگیری یا شستن پرده ها پاک کردن داخل کمد هاپاک کردن ماشین لباسشویی و خشک کن پاک کردن در ها،چهار چوب در و دستگیره هاپاک کردن کشو ها و تمیز کردن کابینت هاتمیز کردن فرپاک کردن یخچال و فریزرتمیز کردن دقیق دیوار ها(شستشوی کامل دیوار به تنهایی یک پروژه است)تمیز کردن پنجره ها اگر قصد دارید مهمانی یا جشن بگیرید تمیز کردن عمیق قبل و بعد از مراسم می تواند بسیار مفید باشد.

خدمات نظافت منزل منطقه 18 به صورت معمولی

در این نوع خدمات نظافتی، نظافتچی ها به طور منظم بر اساس آنچه که به بهترین وجه با برنامه شما سازگار است، به صورت هفتگی، دو هفته ای، یا ماهانه برای نظافت منزل می آیند. از آنجایی که نظافت معمولی بیشتر است، تمرکز خدمات بر نگهداری و حفظ نظافت و آراستگی خانه است. اکثر خدمات نظافتی معمول شامل موارد زیر است:

  • پاک کردن شیشه ها و آینه ها·
  • جاروبرقی فرش و موکت·
  • تمیز کردن آشپزخانه – بیرون آوردن زباله ها و پاک کردن سطوح·
  • مرتب کردن و نظافت کردن منزل منطقه 18
  • جارو کردن، تمیز کردن، یا تمیز کردن کف·
  • برداشتن تار عنکبوت·
  • پاک کردن سطوح از جمله وسایل و وسایل·
  • تمیز کردن حمام – حمام، توالت، سینک، آینه

 

نظافت منزل منطقه 18

خدمتکار یا خدمات خانه داری نظافت منزل منطقه 18

اگر درخواست های خاصی دارید که به طور کلی در نظافت خانه استاندارد گنجانده نشده است، سرویس خدمتکار یا خدمات خانه داری بهترین گزینه است. اکثر خانه دارها یا خدمتکارانی که نظافت خانه را انجام می دهند، نه تنها کارهای ذکر شده در لیست های بالا را انجام می دهند، بلکه در کارهای خانه در اطراف خانه مانند لباسشویی و ظروف نیز کمک می کنند. با این حال، محدودیت‌هایی برای کاری که آنها می‌توانند انجام دهند وجود دارد.

مراقبت اصلاً شبیه خانه داری، نظافت یا خدمتکار نیست. اگر واقعاً به دنبال پرستاری هستید که در انجام وظایف مراقبتی و خدمات نظافتی کمک کند، باید مراقبی را استخدام کنید که تمیزکننده را نیز انجام دهد تا نظافتچی که خدمات مراقبتی را نیز انجام دهد. اکثر شرکت های نظافت منزل منطقه 18 خدمات مراقبتی را ارائه نمی دهند.

 

مواردی که در یک سرویس نظافت منزل منطقه 18 گنجانده نشده است

هر شرکت نظافتی و متخصص خدمات دارای الزامات و محدودیت های متفاوتی است. تصور نکنید که همه خدمات نظافتی یکسان هستند. در اینجا چهار موردی وجود دارد که ما مشاهده کرده ایم که اکثر شرکت های نظافت منزل منطقه 18 ارائه نمیدهند

  • مراقبت از حیوانات خانگی·
  • مراقبت از بچه های خود ·
  • خرید مواد غذایی و …

شرکت ها یا متخصصانی وجود دارند که در رسیدگی به انواع درخواست های فوق تخصص دارند.

 

نظافت منزل منطقه 18

قبل از آمدن نظافتچی خود چه کاری باید انجام دهید؟

برای آماده شدن برای خدمات نظافت منزل منطقه 18  یا نظافت منزل منطقه 16 نیازی به انجام کارهای زیادی نیست، اما این سه نکته می تواند به شما کمک کند از سرمایه گذاری خود بیشترین بهره را ببرید.

 

1. قبل از رسیدن نظافتچی خود را مرتب کنید

اگر می‌خواهید نظافتچی‌تان کارآمد باشد، مطمئن شوید که وقت خود را برای نظم دادن به خانه‌تان تلف نمی‌کند، قبل از رسیدن با کنار گذاشتن لباس‌ها، کتاب‌ها یا چیزهایی روی زمین، آنها را مرتب کنید. بیشتر متخصصان نظافت ساعت ها هزینه دریافت می کنند.

بنابراین اگر نظافت منزل منطقه 18 برای شما مهم است، مرتب کردن نظافتچی شما می تواند 30 دقیقه تا یک ساعت زمان اضافی به تمیزکننده شما بدهد تا روی تمیز کردن تمرکز کند. اگر می خواهید کسی در مرتب کردن خانه شما کمک کند، از ارائه دهنده خدمات خود در هنگام رزرو بپرسید که آیا می تواند در این مورد کمک کند. 

2. در مورد نیازها و انتظارات خود بحث کنید

این همان چیزی است که اکثر ارائه دهندگان خدمات آن را “اولویت ها” می نامند. در پایان، آنچه واقعاً اهمیت دارد این است که شما از خدماتی که می پردازید راضی هستید. با ارائه دستورالعمل های واضح برای کارهایی که باید به ترتیب اولویت انجام شود، به نظافتچی برای نظافت منزل منطقه 18 خود کمک کنید.

اگر ساعتی پرداخت می‌کنید و می‌خواهید در حد بودجه خود بپردازید، قبل از شروع کار به نظافتچی بگویید. به این ترتیب، نظافتچی می‌تواند اولویت‌های شما را بررسی کند یا فهرست انجام کارها را با توجه به زمان تعیین شده بررسی کند و در صورت انتظار مشکلی از قبل به شما اطلاع دهد.

 

3. حیوانات خانگی را دور نگه دارید

حیوانات خانگی را برای نظافتچی خود حواس پرتی قرار ندهید. قبل از شروع تمیز کردن، مطمئن شوید که حیوان خانگی شما در اتاق دیگری است یا تحت کنترل است. نظافتچی های حرفه ای خانه اگر مدام حواسشان پرت نشود، کار را سریع و کارآمد انجام می دهند.

برخی از پاک کننده ها به گربه ها حساسیت دارند و برخی ممکن است از سگ ها بترسند، مهم نیست که حیوانات خانگی شما چقدر دوستانه باشند رعایت نکردن این نکات ممکن است کار نظافت منزل منطقه 18 یا نظافت منزل منطقه 16 و… به خوبی انجام نشود.

 

نظافت منزل منطقه 18

سوالات متداول نظافت منزل منطقه 18

 آیا نیاز به تهیه لوازم و تجهیزات نظافتی دارم؟

اکثر نظافتچی های حرفه ای شرکت های نظافت منزل منطقه 18 لوازم خود را می آورند. اگر برندها یا انواع خاصی از محصولات را ترجیح می دهید، آنها را در هنگام رزرو ذکر کنید. یا اگر محصولات یا تجهیزات خود را برای استفاده از نظافتچی خود دارید، در هنگام رزرو آن را ذکر کنید. برخی از ارائه دهندگان خدمات ممکن است با استفاده از محصولات یا تجهیزاتی که آشنایی ندارند احساس راحتی نکنند.

 آیا سرویس خدمتکار شامل لباسشویی یا ظروف می شود؟

آیا می خواهید لباس های کثیف خود را بشویید، خشک کنید و تا کنید یا آویزان کنید؟ اکثر خدمات خدمتکار می توانند این کار را به عنوان بخشی از خدمات نظافت منزل منطقه 18 انجام دهند. فقط باید در حین رزرو بپرسید تا در مورد نوع خدمات مورد نیاز سوء تفاهم وجود نداشته باشد.

 آیا خدمات نظافتی ارزشش را دارد؟

حتماً این ضرب المثل قدیمی را شنیده اید که می گویند: خانه تمیز، خانه شاد است. بله، شما می توانید خانه خود را تمیز کنید. بنابراین، خدمات نظافت منزل ممکن است هزینه ای غیرضروری به نظر برسد، اما داشتن متخصصین مکمل کارهای نظافتی شما یک سرمایه گذاری ارزشمند است. از ساعت‌ها کار خسته‌کننده اجتناب می‌کنید و زمان را برای چیزهای مهم‌تر دیگر خالی خواهید کرد.

چرا یک سرویس نظافت رزرو کنیم؟

نظافت منزل منطقه 18 یا دیگر مناطق مانند نظافت منزل منطقه 10 برای هر کسی امری مهم و ضروری است. وقتی در خانه با بچه های کوچک هستید یا مشغول کار هستید، اغلب آخرین کاری است که می خواهید انجام دهید. همچنین ممکن است ندانید از چه محصولاتی برای سطوح خاص یا نقاطی که به سختی تمیز می شوند استفاده کنید یا نه.

یک متخصص نظافت حرفه ای محلی با تجربه و نظرات عالی پیدا کنید. هر شرکت نظافت منزل منطقه 18 ارائه دهنده خدمات، قوانین و محدودیت های متفاوتی است.

در هنگام رزرو اولویت های خود را مورد بحث قرار دهید و در مورد انتظارات خود شفاف باشید. یک سرویس تمیز کردن معمولی می تواند شامل گردگیری و جاروبرقی کف، پاک کردن سطوح در حمام و آشپزخانه، تخلیه سطل زباله، شستشوی سینک و توالت، شستن ظروف و شستشوی لباس (دوبار چک در هنگام رزرو) و تمیز کردن مناطق صعب العبور مانند تخت ها باشد

منطقه 18 کجاست؟

منطقه 18 در جنوب غربی تهران قرار گرفته است. این منطقه از شمال به بزرگراه فتح، از جنوب به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه آیت الله سعیدی، از غرب به بزرگراه آزادگان و شهرستان قدس و شهریار  همجوار است. منطقه 18 تهران دارای 18 محله است. سابقه سکونت شهری در این منطقه به سال 1359 باز میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *