شرکت خدمات نظافتی سپهر تیراژه بکتاش

مقالات اخیر

شماره های تماس ما

نظافت منزل منطقه 10

نظافت منزل منطقه 10

نظافت منزل منطقه ۱۰ نظافتچی خانم و اقا

وقتی که یک ساختمان باز تعمیر شده است یا تازه ساخته شود به امری طبیعی آلودگی هایی در آنجا به وجود می‌آید. در این حالت شما برای نظافت منزل منطقه 10 و یا نظافت منزل منطقه 9 نیاز به یک تیم حرفه ایی , و با تجربه دارید تا بتوانید آلودگی ها و نامنظمی های ایجاد شده را به راحتی از بین ببرید تا ساختمانی تمیز و منظمی را تحویل ساکنان جدید بدهید. بخصوص خریدارانی که قصد خرید ساختمان های جدید را دارند علاقه‌مند هستند که ساختمان مورد نظر منظم و تمیز باشد. به دلیل اینکه ساختمان جلوه مرتب و منظمی میگیرد و باعث بوجود آمدن آرامش برای افراد ساختمان و صاحبان ساختمان می‌شود.

نظافت منزل در منطقه 10 تهران

نظافت منزل یکی از کارهایی است که ما همیشه انجام میدهیم، ولی برای انجام خدمات نظافتی از جمله نظافت راه پله ما باید از نیروی خدماتی حرفه ایی استفاده کنیم تا نظافت منزل را به بهترین شکل انجام دهند. امروزه باید همه کارها را به اشخاص حرفه ایی بسپاریم، از جمله کارهای نظافتی که هرکسی نمی‌تواند آن را به دلیل شرایط سختی که دارد انجام دهد.

چه ساختمان تازه ساخته شده باشد و چه خانه تکانی داشته باشید نظافت کردنش کار بسیار سختی است مخصوصا خانه های تازه ساز که زباله های کارگران در آن قرار دارد، برای تمیز کردن و نظافت منزل منطقه ۱۰ برای شستشوی سرویس بهداشتی و سرامیک، تمیز کردن کاشی، از بین بردن رنگ و گچ ریخته شده نیاز به یک تیم تخصصی و حرفه ایی دارید تا کار نظافت را به آنها بسپارید.

 

نظافت منزل منطقه 10

تاثیر نظافت منزل در جسم و روح انسان

طبق تحقیقات، نظافت منزل نقش خیلی مهمی در روحیه انسان دارد و بر او تاثیر میگذارد.

اگر شخصی وارد منزل شود و با آشفتگی و بی نظمی رو‌به‌رو شود. به صورتی که این آشفتگی و گرد و غبار خودنمایی کنند شخص از لحاظ روحی آشفته می‌شود.

همچنین اگر این حالت برعکس باشد فردی که وارد منزل می‌شود با خانه ایی آراسته و تمیز روبه‌رو می‌شود و احساس خوشحالی در او شکل میگیرد. می‌توان گفت نظافت منزل یکی از مهم ترین امور است که بر سلامت و روح انسان تاثیر مثبتی می‌گذارد.

راه کار هایی برای پاکیزگی و نظافت منزل منطقه 10

همانطور که میدانید برای نظافت منزل باید مرحله به مرحله پیش رفت چونکه رعایت ترتیب در نظافت بسیار مهم است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در زیر خلاصه ایی از مراحل نظافت کردن منزل گفته شده است؛

  1. آماده کردن وسایل مورد نیاز برای نظافت مانند؛ شیشه پاک کن، تعدادی دستمال تمیز، مواد شوینده، جرمگیر و…
  2. تمیز کردن وسایل، چیدن هر وسیله در جای خود، مرتب و آراسته کردن منزل
  3. از بین بردن غبار و آلودگی های وسایل با کمک دستمال
  4. تمیز کردن شیشه ها و پنجره ها با کمک روزنامه یا دستمال
  5. تمیز کردن کلید پریز ها و لوستر
  6. جارو کردن

نظافت منزل منطقه 10

رعایت نکات ایمنی برای نظافت منزل منطقه 10؛

  • بر اساس توان و نیروی بدنتان حمل و جابجایی وسایل را انجام دهید
  • جابه جا کردن وسایل سنگین باعث می‌شود کمر و ستون فقرات شما آسیب جدی ببینند و باعث مشکلات جدی شود
  • بهتر است برای جابجایی وسایل از اعضای خانواده درخواست کمک کنید تا وزن جسم بین افراد تقسیم شود و فشار بر روی شما نباشد
  • برای بلند کردن وسایل سنگین باید ابتدا نشسته و آن را با دو دستتان بگیرید و با فشار اوردن به زانو و پاهای خود از جا بلند شوید
  • قطعا سلامت شما مهم تر از نظافت منزل و هرچیزی هست، باید قبل از هرچیزی به سلامت خودمان اهمیت بدهیم

نظافت منزل منطقه ۱۰ [نظافت حرفه ایی ساختمان]

امروزه استفاده از نیروی خدماتی حرفه ایی بخشی از روند زندگی اشخاص پر مشغله به حساب می‌آید که نیروی خدماتی را از معتبر ترین شرکت های خدماتی نظافت منزل منطقه ۱۰ برای انجام نظافت درخواست میکنند تا محیط کار یا منزل را  به خوبی نظافت کنند.

نیروهای نظافتچی به دو گروه اقا و خانم تقسیم می‌شود. نیروی خدماتی خانم بخاطر ظرافت خاصی که در  انجام نظافت دارند برای کار در محیط خانه نسبت به اقایون بهتر هستند. شما برای نظافت ساختمان نیازمند به نیروهای حرفه ایی و با تجربه هستید تا بتوانند کاری تمیز را تحویل شما بدهند و رضایت شما را بگیرند. همچنین داشتن ابزار حرفه ایی برای نظافت بسیار مهم و ضروری است چونکه کیفیت و سرعت کار را بالا میبرد و باعث می‌شود رضایت کامل کارفرما گرفته شود.

 

نظافت منزل منطقه 10

نظافت منزل منطقه 10 شامل

  • نظافت آشپزخانه
  • نظافت سروریس بهداشتی
  • لکه بری پارکت و سنگ،کفشویی
  • تمیز کردن پله ها و نرده ها
  • شستشوی پنجره ها
  • نظافت اتاق نشیمن

 

نظافت راه پله منطقه ۱۰

یکی از مهمترین و ضروری ترین نظافت های ساختمان که تمام صاحبان و افراد ساختمان با آن رو به رو می‌شوند و از اهمیت بالایی برخوردار است نظافت راه پله است به دلیل اینکه تعداد راه پله زیاد است و رفت و آمد های زیادی در آنجا توسط ساکنین ساختمان یا مهمانان انجام میشود به همین دلیل نظافت آن خیلی کار سخت و دشواری است که قطعا نادیده گرفته می‌شود اگر نظافت راه پله رعایت نشده باشد و به صورت اصولی تمیز نشده باشد باعث می‌شود ساختمان جلوه زشت و نامنظمی بگیرد که این بی نظمی باعث آزار افراد ساختمان می‌شود و آرامش را از افراد ساختمان میگیرد.

اما خوب بدانید که میتوانید نظافت راه پله منطقه ۱۰ را به نیروهای نظافتی شرکت های خدماتی معتبر منطقه 10 بسپارید تا نیروی نظافتچی ماهر و کاربلد را برای شما اعزام کنند که به صورت کاملا حرفه ایی و اصولی با بهترین وسایل و مواد شوینده نظافت راه پله را به خوبی انجام بدهند، آلودگی و کثیفی های راه پله را از بین ببرند تا ساختمان جلوه تمیز و مرتبی را به خود بگیرد و راه پله ایی زیبا و اراسته را تحویل بگیرید. راه پله به دلیل اینکه محل تردد اعضای ساختمان است باید هرماه به صورت اصولی توسط نیروهای خدماتی حرفه ایی نظافت شود و آلودگی هایش از بین برود.

 

نظافت منزل منطقه 10

هزینه نظافت منزل منطقه 10

هزینه کار نظافتی به شرایط  و نوع کار بستگی دارد. هزینه کار به  صورت پروژه ایی، متراژی یا ساعتی محاسبه می‌شود. شما در هر منطقه تهران که باشید میتوانید با ما تماس بگیرید و اطلاعات کافی را در مورد پروژه مورد نظرتان به ما بدهید تا هزینه نظافت ساختمان را برای شما محاسبه کنیم که چقدر خواهد شد. همانطور شما میتوانید کار نظافت منزل منطقه ۱۰ را به نظافتچی های حرفه ایی و با تجربه بسپارید تا در کمترین زمان و با کیفیتی بالا ساختمانی آراسته و تمیزی را تحویل شما بدهند.

منطقه 10 کجاست؟

منطقه 10 یکی از قدیمی ترین محله های تهران به حساب می‌آید که قدمتش به چیزی حدود 50 سال پیش بر میگردد. منطقه 10 تهران یکی از شلوغ ترین و پرجمعیت ترین مناطق پایتخت به حساب می‌آید، محله بریانک و خیابان کارون از مکان های دیدنی این منطقه هستند. محله های زنجان، تیموری، جیهون، سلیمانی،بریانک، هاشمی، شمشیری، مالک اشتر، رودکی، کمیل و هفت چنار اشاره کرد.

 

نتیجه

همانطور که در متن بالا مشاهده کردین. نظافت منزل تاثیر مثبتی بر روحیه و روان انسان دارد و کمک به شاداب بودن شخص می‌کند. نظافت منزل منطقه ۱۰ مخصوصا ساختمان های نو‌ساز کار بسیار دشواری است که  باید نظافتچی های کاربلد و حرفه ایی با کمک بهترین وسایل نظافتی و شوینده های مناسب نظافت آن را انجام دهند تا ساختمانی آراسته و منظمی را به ساکنان جدید ساختمان ارائه دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *