شرکت خدمات نظافتی سپهر تیراژه بکتاش

مقالات اخیر

شماره های تماس ما

نظافت راه پله

نظافت راه پله

نظافت راه پله و تمیز نگه داشتن آن بسیار مهم و از اهمیت بالایی برخوردار است چون اولین چیزی که بعد از ورود به ساختمان به چشم دیده می شود راه پله ساختمان است، در صورت رعایت نکردن نظافت راه پله ها و بی نظم بودن آن باعث می شود ساختمان ظاهر نامنظمی داشته باشد و قطعا آرامش از ساختمان یا مجتمع از بین برود که باعث ازار و اذیت ساکنین ساختمان شود، همچنین برای ثابت نگه داشتن تمیزی ساختمان باید نظافت به صورت مرتب  توسط افراد با تجربه انجام شود.

در این صورت رعایت کردن نظافت راه پله مهم ترین بخش ساختمان است که باعث ایجاد نظم می‌شود. یکی از کارهای دشوار نیرو های نظافتی بعد از نظافت منزل منطقه 9 یا دیگر مناطق تمیز کردن اپارتمان هایی هست که در معرض آلودگی قرار دارد و تردد زیادی در آنجا انجام می‌شود.

ویژگی‌های نظافتچی راه پله

  1.  داشتن مهارت و تجربه کافی برای انجام نظافت
  2.  آشنایی با مواد شستشو و شوینده ها
  3.  داشتن توانایی بالا برای کار در ارتفاع
  4.  ماهر بودن و داشتن سرعت عمل بالا
  5.  رعایت کردن بهداشت شخصی

نظافت راه پله

وظایف نظافتچی

  1.  تمیز کردن و شستشوی پارکینگ و حیاط
  2.  پاک کردن نرده ها، درب ها،  پنجره ها و آسانسور
  3.  از بین بردن آلودگی و ضد عفونی راه پله ها
  4.  جمع کردن آشغال ها و زباله های ساختمان برای نظافت راه پله
  5.  گزارش موارد نیاز به تعمیر به مدیر ساختمان

 

نظافت راه پله

شرکت‌های خدماتی برای کمک کردن به شما با کمترین زمان و گرفتن رضایت شما خدمات نظافتی را به بهترین شکل به شما ارائه می‌دهند و هدفشان کسب رضایت شماست، تمام نیروهای نظافتی برای انجام نظافت از مهارت و تجربه بالایی برخوردار هستند می‌توانید کار را با اطمینان کامل به نیروهای نظافتچی بسپارید و در کمترین زمان ممکن کاری با کیفیت بالا را تحویل بگیرید.

یکی از سرویس های پر طرفدار شرکت های خدماتی نظافت راه پله است به دلیل سنگین بودن کار نظافت، آقایون نسبت به خانم ها برای انجام این کار مناسب تر هستند. تمامی نظافتچی ها عدم سوپیشینه هستند، آدرس و اسمشان مشخص هست و خانم ها می‌توانند با خیال راحت و اطمینان کامل از نظافتچی آقا برای نظافت راه پله کمک بگیرند.

 

نظافت راه پله

نظافت راه پله و پارکینگ و فضای مشاع شامل چه مواردی است

نظافت راه پله شامل تمامی راه پله های یک ساختمان از طبقه اول تا آخر است که میتوان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • شستن پارکینگ
  • تمیز کردن شیشه ها
  • شستن محیط جلوی ساختمان
  • شستن درب پارکینگ
  • تمیز کردن اسانسور

 

مواد شوینده مناسب جهت نظافت راه پله

به دلیل اینکه راه پله یکی از پرتردد ترین مکان های یک ساختمان است نظافت راه پله هم یکی از مهمترین مرحله‌ی نظافت منزل  است. استفاده از  شوینده نامناسب جرمگیر یا وایتکس برای تمیز کردن پله ها شیوه درستی نیست چون باعث می‌شود بعد از پاکسازی و نظافت به دلیل چسبندگی این شوینده ها پله ها کثیفی و غبار را جذب کنند، دوباره به حالت اول برگردند و بازهم آلوده و کثیف شوند که قطعا باعث می‌شود ساکنین از نیروی نظافتی و شرکت خدماتی ناراضی باشند، این نارضایتی به دلیل نداشتن تجربه و استفاده از مواد شوینده نامناسب است.

 

نظافت راه پله

ترتیب نظافت راه پله

برای نظافت راه پله باید مراحل زیر را طی کنیم؛

    1.  باید قبل از شستشوی راه پله از آخرین پله تا اولین پله یا پارکینگ را جارو کنیم
    2.  با کمک تی و مواد شوینده خاک، کثیفی و غبار روی پله را از بین ببریم
    3.  زمین را خشک کنیم تا از سر خوردن جلوگیری شود
    4.  برای نظافت با مواد شوینده و دستمال نرده ها و درب ها را تمیز کنید و بعد از اتمام نظافت با دستمال خشک آن را خشک کنید
    5.  برای نظافت حیاط به کمک شلنگ آب و مواد شوینده آن را تمیز کنید
    6.  اگر در پارکینگ لکه ایی از روغن ماشین قرار گرفته باشد باید لکه گیری شود و از بین برود
    7.  درب پارکینک و درب منزل تمیز شود

نظافت آسانسور

یکی از مهم ترین بخش های نظافت راه پله، نظافت آسانسور است. برای نظافت آسانسور باید ابتدا قسمت های جلوی دید را با مواد شوینده و دستمال مرطوب تمیز کنید و آلودگی و کثیفی هایش را از بین ببرید و بیشتر زمانتان را صرف تمیز کردن شیشه های آسانسور بگذارید و کفش را با استفاده از ماده شوینده نظافت کنید تا به طور کلی میکروب و کثیفی‌های آسانسور از بین برود.

 

نظافت راه پله

قیمت نظافت راه پله در تهران چقدر است

تی کشیدن طبقات، جارو و گردگیری، تمیز کردن شیشه ها و آسانسور از سرویس های نظافت راه پله است پارکینگ ساختمان هم جز موارد مهم یک ساختمان است که باید منظم و شسته باشد. قطعا اگر بخواهیم قیمت نظافت کردن را  در تهران بفهمیم باید عوامل زیر را در نظر داشته باشیم؛

  • تعداد پارکینگ های ساختمان
  •  مشخص کردن تعداد راه پله هایی که قرار است نظافت شود
  •  نظافت چند ساعت طول میکشد

با توجه به فرق داشتن ساختمان ها و نمای آن ها دستمزد نظافتچی برای نظافت راه پله به صورت ساعتی هست، اگر حس کردین کار نظافتچی بیش از حد زمان میبرد و از کارش ناراضی هستید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید و آن را جایگزین کنید و نیروی نظافتی جدیدی درخواست کنید.

 

نحوه ثبت سفارش نظافت راه پله

    1. وارد سایت شوید و ثبت سفارش را انتخاب کنید
    2. به سوالاتی که از شما در مورد ساختمان مورد نظر پرسیده میشود جواب دهید
    3. مدت زمانی که برای نظافت کردن کافی هست را حدس بزنید
    4. اندکی صبر کنید تا نظافتچیان شرکت برای انجام نظافت اعلام آمادگی کنند
    5. میتوانید مهارت و عملکرد هر نظافتچی را از طریق امتیازات و نظرات مردم راجب خدماتش و مهارتش نسبت به نظافت راه پله را بفهمید و سفارش خودتان را با خیال راحت نهایی کنید

 

نظافتچی ساختمان خلاصه وار چی کار میکنه

نظافتچی تمیز کردن پله را از بالا به پایین انجام می‌دهد،  تمام زباله‌ها و خاک‌های راه پله را جمعآوری میکند، بعد از اتمام کار جمع‌آو‌ری، دستمال کشی شیشه‌ها، نرده‌ها، کلید پریزها را انجام می‌دهد تا آلودگی و کثیفی‌ها را از بین ببرد.

بعد از نظافت راه پله در مرحله بعد به نظافت آسانسور و تمیز کردن درب و شیشه‌هایش می‌پردازد، اصلی ترین قسمت نظافت کردن تی کشیدن پله‌ها، از بین بردن غبار و کثیفی است. مرحله بعد نظافت پارکینگ و حیاط به وسیله شلنگ آب و مواد شوینده انجام می‌شود، آخرین مرحله شستن ، تمیز کردن درب ورودی ساختمان و محیط جلوی ساختمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *